Известие

Collapse
No announcement yet.

Първоначално обслужване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално обслужване

    Спрял съм се на следните неща за първоначално обслужване на 156-цата.

    1. Ангренажен ремък - DAYCO - 33,80 лв.
    2. Ролка агр. неподв. (пластмаса) - BREDA - 31,50 лв. (тук има опция и за метална, но коя е по-добра не знам?)
    3. Ролка агр. обтяжна - BREDA - 103,50 лв.
    4. Въздушен филтър - CLEAN - 14,80 лв.
    5. Филтър климатик - HOFFER - 15,80 лв.
    6. Маслен филтър - HOFFER - 6,90 лв.
    7. Двигателно масло - SELENIA - 20k - 10w40 - 4 л. - 62,40 лв.
    8. Термостат - EPS - 55,60 лв. или BEHR G911.88 + датчик - 76,50 ???

    = 324,30 лв. - 345,20 лв.

    Заслужават ли си нещата или да се ориентирам към нещо друго?

    И още един въпрос ... горивен филтър трябва ли да сменям, защото в някой теми пише, че нямало горивен филтър при тези Алфи, пък в други пише, че има?

  • #2
    За въздушния и масления филтър не ти препоръчвам хофер а специално за въздушния имам много добри впечатления от JR реплейсмънт, струва около 60-70 лв. Маслото трябва да е не просто selenia 20K a seleniq 20K Аlfa Romeo то е специално разработено за алфите. Горивния филтър ако намериш къде да го сложиш ще ти подаря един щото ми остана.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Колега не виждам да си предвидил смяна на пистовия ремък с ролките.
      Добре би било да смениш и него щом ще отваряш колата, така или иначе ще ти вземат пари за труд тъй като за да смениш ангренажа трябва да свалиш пистовия ремък (задвижва алтернатора, климатика...) Така че сложи си още 100 лв отгоре и към 140 лв труд!
      И те съветвам да не се доверяваш на случайни майстори, тези коли си изискават специфични познания иди направо в сервиз на Фиат!
      Току що и аз минах по този път
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #4
        Re: Първоначално обслужване

        [quote="wwweb"]Спрял съм се на следните неща за първоначално обслужване на 156-цата.

        1. Ангренажен ремък - DAYCO - 33,80 лв.
        2. Ролка агр. неподв. (пластмаса) - BREDA - 31,50 лв. (тук има опция и за метална, но коя е по-добра не знам?)
        3. Ролка агр. обтяжна - BREDA - 103,50 лв.
        4. Въздушен филтър - CLEAN - 14,80 лв.
        5. Филтър климатик - HOFFER - 15,80 лв.
        6. Маслен филтър - HOFFER - 6,90 лв.
        7. Двигателно масло - SELENIA - 20k - 10w40 - 4 л. - 62,40 лв.
        8. Термостат - EPS - 55,60 лв. или BEHR G911.88 + датчик - 76,50 ???

        = 324,30 лв. - 345,20 лв.
        Дайко е добър вариант,за ангренажната пар. ролка има значение каква е на твойта кола,има разлика в болта и нестава заменянето само с ролката.Трябва да търсиш ролка с болт а те са редки и само оргинални и са дебели Имаш и водна помпа на цена около 65лв,обтяжната ролка е 98лв оргиналната Термостата ти е 62-68лв,тоя датчик за какво ти е Масло 20К 15лв за литър,но имаш и ролки и ремак на алтернатора,хидравликата и климатика И задължително кит на вариатора Успех
        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
        0899832271 Сашо

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev
          За въздушния и масления филтър не ти препоръчвам хофер а специално за въздушния имам много добри впечатления от JR реплейсмънт, струва около 60-70 лв.
          Значи, за масления мога да избирам измежду CLEAN, FILTRON, VASCO и HOFFER. Ти кой би ми препоръчал?
          Въздушния съм го писал CLEAN, не е HOFFER, но имам вариант за GEROIL или IFA. Ще се радвам на мнение
          Колега не виждам да си предвидил смяна на пистовия ремък с ролките.
          ОК, пиша и пистов ремък DAYCO - 18 лв. На сайта, на който гледам цените има още Ролка външна обтяжна и Ролка външна неподвижна ... това ли са тези, за които говориш или бъркам?

          Обслужването мисля да го правя във ФИАТ сервиз.

          Първоначално публикувано от Lisan
          Термостата ти е 62-68лв,тоя датчик за какво ти е Question Масло 20К 15лв за литър,но имаш и ролки и ремак на алтернатора,хидравликата и климатика winkИ задължително кит на вариатора
          Ами датчика и аз не знам за какво е, та затова сложих въпросителни горе. По-скоро ме интересува дали BEHR или EPS е по-добър вариант. Като четох по темите някои от BEHR не са доволни.

          За ремонтния комплект на вариатора ... казаха ми, че нямало много смисъл и файда от него, та мисля да си сменя целия вариатор. Количката си трака като дизел и съм се орентирал директно към пълна смяна, само че не знам какви са точно цените на вариатора. Някъде по темите срещнах цена около 400 лв.?

          Comment

          Working...
          X